Idol

Fredags kväll med idol och mys med familjen. Tidigare i dag har vi varit och tagitkort till corren. Så håll utkik, hihi.
Sen var vi förbi den nya netonnet butiken här, och vi inhandlade oss en videokamera... Här ska det dokumenteras.
När vi kom hem lagades det mat. blev kyckling filé och hemma gjorda pommes och beasås.. gött. Dricka: coca cola.. Precis tryckt i mig glass oxå;)
Nu har Vera slocknat i soffan och Peter ligger i badet och då passar jag på skriva lite:)
Just det idol, gillar alla faktiskt, och den jag gillar säms är Rahbi men jag tror Eddie ryker i kväll pga fel låt val, den var alldeles för svår att sjunga live.
Nu börjar jag bli ganska trött. Borde komma i säng skapligt typ direkt efter idol;) har en dag i morgon, med mycket planerat, men det kommer att bli super mysigt.


Kommentarer
Postat av: mellansyrran

Låter som en mysig fredagskväll;)

Jag håller inte med om att alla är bra i idol, framförallt INTE Rabih...men hallå ok han kan waila (eller hur det stavas!)men inget mer. Lite tråkiga deltagare i år, ja tycker jag iaf.



Puss

2009-11-07 @ 09:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0