Jävla granne..

Nu har den j-la grannen varit här och ringt på igen!!! Hunden får inte tugga ben längre... Men vad fan vad vi låter våran hund göra i våran lägenhet är vår sak. Vi får ha vilka ljud vi vill till kl 22.00. Jag kan förstå om det vore så att han skällde hela dagarna, men det gör han inte. Det är det att han tuggar ben!!! Hon sa att han tuggade ben sent igår...mmm visst igår hade han inte ens nåt ben...

Och måste säga att det är inte nån granne i våran trapp som säger nåt heller utan en bitterfitta från den andra porten. Hon måste ju förstå att det är ljud när man bor i lägenhet. Hon borde flytta ut till ett litet hus långt ut i en mörk skog, där det inte finns en granne som kan störa henne...
Hon borde få sig nåt.. det var ju ett bra tag sen (vi hör sånt) (men inte faan klagar vi) så kanske hon skulle kunna slappna av....
Nu var det peter som öppnade igen (jag satt och amma) men jag hoppas verkligen att om hon kommer igen att det är jag som öppnar!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

men vissa är så...dem hör saker för att dem VILL höra..så dem har ngt att störa sig på! PÅ NA BARA=)

2009-11-18 @ 22:06:41
Postat av: Linda

Vilken kärring!! Ja, va fasiken gör sånna i ett hyreshus?! o ett ben, herregud alltså.. Vore väl annat om han skällde som sagt.. Det är ju skrattretande!

kram

2009-11-19 @ 00:22:20
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Linda

Glömde visst svara på ditt sista =)

Nepp vi har inte tagit ngt kort dit än.. Dels för han har ju inte varit så glad o sen ser jag förskräcklig ut fortfarande. Har iaf en tid hos frissan i nästa vecka så sen får vi väl ta innan han blir en jättebebis skrattar

kram

2009-11-19 @ 00:28:31
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Miiiz

haha det där påminner mig om en granne jag hade:)(Jag bodde på 3dje våningen och hon på ettans)

Jag hade varit en hel vecka i en annan stad, och jag har inte djur. Men hon tyckte att jag hade spelat hög musik om nätterna och jag hade smällt i ballkongsdörren och kylskåps dörren skulle jag nog fått sätta saktare fast, jag skulle itne duscha klockan 2 på natten, Och jag behövde verkligen itne gasa hennes ballkong med avgaser bara för att jag inte kunde betee mig...



Det jag skrattade mest åt var det att detta hade hon skrivit på en lapp och fört ignom postlådan till mig, så hon såg ganska häpen ut när jag kom tillbaka och pratade medn en annan granne och hon hörde förståss på, så pratade jag om att jag varit borta en hel vecka, så hennes ansiktuttryck där det va Priceless:D



Men för att vara snäll så skicka jag hennes lilla lapp tillbaka och skrev på baksidan vi glömmer detta.

2009-11-19 @ 12:45:30
URL: http://Fnittertippa.blogspot.com
Postat av: Marina

men herregud, vad är det för fel på henne?! Stå på Er! Kraam

2009-11-19 @ 14:45:48
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: Åsa F

Ha ha ha!! Buss på henne bara Mickan. Jag har oxå haft en sådan granne men då va det dammsugaren och mina barn hon klagade på. Ha det got! Kram

2009-11-20 @ 15:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0