skulle på välgörenhetsmiddag..

Ikväll skulle jag och vera på välgörenhets middag i Norrköping med mamma och Jan-Åke men tyvärr har Vera blivit sjuk, min lilla prinsessa fick igår feber som har hållt i sig till idag:( sen har hon blivit förkyld igen och fått lite hosta. Så då tyckte vi att det var bäst för oss att stanna inne.
 dagens, hon gillar egentligen inte att suga på den nappen, men den är "svinsöt" och så fick hon den av sin kusin Måns.

 Jag tyckte nappen matchade så bra till kläderna... men de bajsade hon snart ned;)

 här är nappen utspottad;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, så söt hon är! och nappen var ju underbar, hihi

2009-11-22 @ 14:23:22
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: mina

Godmorgon.ja det är så underbart med en bebis i magen som snart är hos oss..ska bli så underbart med massa baby mys.Söt bilder du delar med dig på din sötnos..Ha en skön måndag.kram

2009-11-23 @ 10:50:02
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0