snö och träning.. kan det bli bättre<3

Vaknade upp i morse och mådde bra, ingen känning i halsen:) Vilket var toppen för i dag började mamma-gympan. Det var kul att få komma i väg och röra lite på sig. Även om det var väldigt lugnt, så måste man inse att man inte är lika vältränad som innan (har ju inte tränat på mer än 9 månader). Så detta var ett lagom pass. Vera var självklart med och hejjade på morsan sin;) Hon låg i vagnen först men gnällde lite då, så hon fick ligga på en filt brevid mig sen, då låg hon och tittade på mig när jag gympade, det gillade hon.
När vi kom ut hade det börjat snöa lite och nu snöar det mer... och jag måste säga jippie för jag gillar snön:)
Det kommer självklart inte att få ligga kvar den här gången... fast det är super mysigt när det snöar i allafall..


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Mammagympa? Spännande.. Hur går det för dej med vikten nu? Har du tappat allt? Kram

2009-11-04 @ 18:29:39
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0