15/10 Vera 1 månad


En sovande Vera 1 månad.
Idag började vi dagen med att gå till Bvc för vägning och mätning, den här gången hade hon inte gått upp mycket bara 40g, så nu ska jag amma mer igen:) så nu väger hon 4540g, min prinsessa. Efter Bvc gick vi och hundarna på promenad med Sandra, det var mysigt och skönt att komma ut på en lite längre promenad. Sen var det så att vi skulle åka och fika hos Marina, (jag, vera och Ida) men det strulade i hop sig lite för Marina, så jag och Ida fick ta en fika på stan själva. Marina du var saknad...

marina och alicia när de var här i tisdags.

Just det Vera har börjat att le lite♥ det är så sött..


Kommentarer
Postat av: fam.andersson-lindblad

visst är de mysigt när de ler mot en? Den lyckan är obetalbar! Ah de e svår balansgång de där.. med napp å inte.. Men än så länge går Svea upp som hon ska så det känns skönt :) du ska se att Vera snart går upp med! kram

2009-10-15 @ 19:15:42
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: gammelmormor





dom är för söta de små liven Alicia och Vera

Kram

2009-10-15 @ 22:06:05
Postat av: mormorsmor





de är för söta de små liven Alicia och Vera kram

2009-10-15 @ 22:11:38
Postat av: Marina

jävla bajsbadrum! Såg verkligen fram emot o träffa alla! Ibland ska du vara glad att du inte är husägare :)Men som tur var så var det ingen fara med vattnet, det hade inte spridit sig..skönt! hörs sen! Kraam

2009-10-16 @ 08:30:25
URL: http://marre10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0