barnskrik och fika

Har varit hos Marina och fikat, där var även Hanna och hennes dotter Tove. Det var jätte trevligt. Vera var inte på humör dock. Först ville hon bara vara i min famn. Sen efter nån timme började hon skrika, sen slutade hon aldrig.. Så till sist åkte vi hem, då hade jag försökt med ett sprängfyllt bröst.. det ville hon inte ha sen försökte jag med nappen som hon sten vägrar att ta. Hon somnade en stund på vägen hem. Skönt, men så fort bilen saktade in började hon skrika igen.
Försökte gå en sväng med vagnen när vi kom hem, men det funkade inte. När vi kom in kokade vi en ny napp som är lite annorlunda än de vi försökt först, medans den kokade ammade jag henne, tills hon somnade. Men när jag flyttade mig skrek hon igen. Så då provade de nya nappen och den tog hon på en gång:) får hoppas att hon gillar den här...
Så nu ligger mina älsklingar däckade på soffan och sover...

sötnosar.. älskar er sååå mycket. Här har hon nappen i munnen;)
Ikväll kommer Jonthe förbi och spenderar kvällen med oss, det blir ju Idol ikväll.
Hoppas att svenska folket är bättre på att rösta i kväll än de var förra fredagen.


Kommentarer
Postat av: Emma -Andy-Noah

Ser skönt ut det där...! Hoppas att ni mår bra och att vi kan ses snart igen! Kram

2009-10-09 @ 19:27:38
Postat av: Iza

Söta! :) Vi håller tummarna för den nappen nu då!

2009-10-10 @ 00:33:54
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej. Ja det e jätte skönt =) Hur går det för er? Kram

2009-10-10 @ 08:23:48
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: fam.andersson-lindblad

ah ibland går de la sådär med 3 timmar reglen ;) men förösker :D hehe Vi kör oxå med napp, för hon verkar ha ett starkt sug behov emelllanåt..Hoppas de funkar för er med =) kram

2009-10-10 @ 10:02:58
URL: http://jimmylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0