fortfarande torsdag..

Hon tog nappen... efter mycket om och men.. skönt. Själv har jag gjort mig en chailatte och krypit ihop i soffan och ser just nu på the hills. Det är så dåligt väder ute, riktigt tråkigt höstväder, fast jag älskar det;)

Jag vill verkligen se filmen Fame den nya, först hade jag tänkt att dissa den pga att jag älskar den gamla, men jag kan ej motstå dans och sång filmer och jag tror att den kan vara riktigt bra. En ny fame med modern tappning, spännande.
Fast kan ej gå på bio just nu, så får vänta tills den kommer ut på dvd;)


Kommentarer
Postat av: Iza

Bra att hon tog nappen tillslut :)

Jag vill oxå se filmen! :D

Sv: Killen är ingen att bry sig om.. inte just nu iaf, eller aldrig snarare.

2009-10-08 @ 21:19:36
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0