Leende guldbruna ögon..

Idag hade vi sovmorgon, vi sov till kl 10 och jag sov inte tills dess men Peter;) skönt att ligga i sängen och dra, var det i alla fall. Ingen frukost hade vi hemma så vi gick till Ica på morgon promenad, och handlade frulle. Kl 11 kom Andreas och Emma förbi och 12 åkte killarna. Emma stannade kvar och fikade och pratade lite. Det var trevligt:)
Är nu hemma själv med Vera och Tyzon och det ska vi vara hela dagen, Peter har först match sen har de lagfest.
Så för min del blir det fotboll och en påse chips, men den måste jag gå och handla.. måste bara hitta ork först..
Måste ju även gå ut med Tyzon snart så får väl ta det i den vevan. Har varit sugen på lättsaltade länge nu, så den sorten blir det.

Måste säga att det är lite skönt att vara Chico ledig i helgen, han har så mycket energi. Man orkar inte med det riktigt. Fast man älskar honom.

Jag har kommit på en sak: och det är att jag inte har ett kakfat.. skumt, det brukar man ha;/
Skulle vilja ha ett fint rosa kakfat, haha
Vera har tagit nappen idag med, ett stort framsteg. Det har resulterat i att hon har ätit mer sällan. Hoppas att allt blir bra nu, man blir lite orolig när hon inte äter lika ofta oxå. Fasen att man ska oroa sig för allt.
Ska försöka komma iväg snart.. men tittar på the city weekend på mtv, gamla avsnitt som jag redan sett.. haha, men det är ul att se det igen.


Veras fossingar♥


Kommentarer
Postat av: mamsen

Vad stora fötter hon har . Det måste hon ha ärvt från Peters sida puss.

2009-10-10 @ 16:48:43
Postat av: Jeanette

Hej. Ja det ska bli underbart att gifta sej med Marcus, vi är som gjorda för varann. Det blir den 21 juli nästa år, om vi kan hålla oss =)

2009-10-10 @ 18:59:13
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: fam.andersson-lindblad

ah de håller jag med om.. jag är oxå rädd att hon inte får i sig tillräckligt å framför allt när hon sover mellan 10-5 på natten blir jag ännu mera orolig :P hehe men ska till bvc på tisdag så de återstår å se :) Men man märker skillnad på Svea när hon vill suga och är hungrig... så hoppas de går uppåt med vikten =) kram

2009-10-10 @ 19:34:35
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej!



Kan tänka mig att man oroar sig för typ allt! Kommer nog jag med att göra. Vad jobbar du med när du inte är mammaledig? =)



Kram

2009-10-10 @ 19:34:52
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: häxan



hon kommer nog att öka i vikt fast hon inte suger så ofta hon kommer inte att bajsa på sig så mycket

2009-10-11 @ 09:02:39
Postat av: Jeanette

Ja frustration är rätta ordet puh Jag har gått ner 13 kilo än så länge, och då har jag inte gjort nåt. Nu återstår bara 7 kilo av graviditeten, men sen vill jag gå ner lite till. Har du gått ner allt? Hur mycke gick du upp? (du behöver inte svara om du inte vill ;) Kram

2009-10-11 @ 18:53:16
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Men det kommer du säkert gå ner fort =) Tänk att det kunde vart värre =) Jag vill oxå börja träna men vet inte när man kan och ska. Kram

2009-10-11 @ 19:11:10
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0