Måndagen är här..

Idag har det varit full fart hela tiden, så nu är jag helt slut. Tyzon har ju haft ont i ögat igen, så vi kollade ordentligt i det i går kväll, då såg vi att det var som sår i ögat, så i morse fick jag gå upp och ringa valla och vi fick en tid halv 11, det var bara för mig att klä på alla och kasta oss i väg dit. Undersökningen gick bra, trodde att det skulle vara värre än det var, det var bara ett ytligt sår på hinnan och inflammation, så det blir två typer av ögondroppar som ska droppas i ögat några gånger per dag... sen ska vi dit om ca en vecka igen... Det här får vara sista gången med hans ögon, jag pallar inte mer nu...
När vi kom hem diskade jag upp disken vi hade, och så provade jag bärsjalen med Vera, den här gången gick det bättre, hon gillade den;)
Sen bakade jag en kladdkaka, som jag provade nu, tyvärr hade jag låtit den stå i ugnen för länge så den var inte kladdig:( fasen..
Vi var faktiskt duktiga och mötte Peter idag, alla vi.. Sen var vi förbi stan och hämtade ut Tyzons droppar.
Det blev en ganska lång promenad för oss;) nice.
När vi kom hem var det bara för mig att börja med middagen som blev pannkakor, det var vi båda sugna på.
Nu har Peter åkt till träningen och vi slappar vid tv:n.. skönt...
I morgon är det min dag... glöm ej bort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0