några dagar har gått

Har inte gjort så mycket. I måndags var jag hemma hos Hanna. Med där var även Marina och Alicia och Helené. Det var riktigt trevligt och det var riktigt trevligt att träffa Helené igen.
(bilder kommer sen)
I tisdags gjorde jag inget spec bara vilade upp mig;) Det behövs ibland...
Idag har jag först varit hos tandläkaren, det spolade bara rent, och sa att de inte kunde göra nåt förrän visdomständerna växt ut helt.. så jag får gå och ha ont tills de växt ut helt enkelt. Måste bara poängtera en sak, kan inte förstå att de som sitter i receptionen hos tandläkaren är så otrevliga och snäsiga (ett serviceyrke!!) och sen när det kommer en kollega då är de hur gulliga och trevliga mot varanndra... skumt!! Men det vägdes upp av att tandsköterskan var trevlig!
Efter tandläkaren gick jag och Vera till Patrice och Melvin på en fika. Det var mysigt, sen har Peter och jag även varit i väg och klippt oss... själv blev det bara en minimal toppning:)
Men jag blev nöjd...


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag måste oxå klippa mig, men har tid hios frissan i dec...

2009-10-28 @ 22:02:46
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: mamsen

Vi ses snart .Kom tidigt puss

2009-10-29 @ 12:10:12
Postat av: Iza

Ja, jag förstår inte varför de är otrevliga.. ingen tjänar ju på det! :/

2009-10-29 @ 15:07:08
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0