nu är det inte långt tills min födelsedag..

Fast nu börjar det bli dags att snart sluta fira födelsedagarna;) eller inte.. haha
Tänkte i alla fall skriva vad jag önskar mig, så ni, mina nära och kära vet..;)
Jag önskar mig en ny dammsugare, en filmkamera, det var det riktigt dyra.
Jag vill även ha en fotbehandling, fötterna är super trötta efter graviditeten.
Skulle även vilja ha en make up rådgivning;) älskar sånt.
Present kort eller kläder gillas oxå..
Sen skulle jag oxå vilja ha dust it, till håret..
Så nu har jag sått lite frön, fast jag förstår om jag bara får "presenter" som är till Vera..


Nu till nåt annat, nåt mindre kul, har ont i bröstvårtorna igen, det gick över ett tag men det har kommit tillbaka, och på ena ser det ut som ett jack i, som om den ska slitas loss... är orolig, tur att man ska till Bvc imorgon.

Nu börjar Bonde söker fru, och det ska vi tydligen se på här...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0