Regn och rusk..

När jag nu var ute med hundarna började det givetvis att regna, hann undan det värsta men nu öser det ned och jag och Vera ska ju ned på stan, vi ska möta Peter där och ta en sväng. Så nu sitter jag och försöker vänta ut regnet. Måste även förbi och beställa en tårta så ut måste jag vare sig jag vill eller inte... Ska ha lite födelsdagsfika imorgon;) välkommna mina vänner.. hihi.
Ikväll har Peter innebandy match får se om jag åker på den, det blir i sådana fall Veras första innebandy match:)
Jag må säga att jag gillar regnet om jag är inne och jag får sitta och titta ut på det, men att vara tvugen att gå ut i detta väder är jag inte så glad åt:(

Kommentarer
Postat av: lisa

hoppas ni får en mysig födelsedags fika:)här är det regn och rusk....har jobbat hela helgen..

ge vera en ouss från mig..

puss o kram

2009-10-17 @ 17:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0