söndag..

Kvällen igår blev inte som planerad... var inte ensam. Först kom Jonthe över och även Catrin och Gustav och de tittade på fotbollen med mig... Det blev även lätt saltade chips och coca cola.. super gott. Kul att de kom så att man slapp vara ensam.

Idag skulle vi ha en slappar dag, fast det blev lite ändrade planer. Kl ca 10 ringde Peters mamma och frågade om vi ville äta lunch där. Jag sa att vi kan tyvärr inte komma för att vi inte hade en bil idag för att den står i mjölby. Då var de snälla och hämtade oss, och körde förbi bilen så att vi kunde hämta upp den på vägen till dem. Så det blev lunch i Väderstad. Sen ringer Peters bror och frågar om vi vill åka med till Stubbe gården, och självklart ville vi det.. så vi har klämt i oss massa kakor...mums. Vädret har varit grått hela dagen, så det var mysigt att åka till stubbe gården och fika, men när vi skulle gå ut, då blev det såklart spöregn och mycket blåst..

Nu har vi kommit hem till Linkan, så nu sitter/ ligger vi i sofforna och slappar.. Kvällsmaten blir pizza... och sen undrar jag varför jag inte går ned i vikt... svaret finns ju i den här texten hahah


Kommentarer
Postat av: fam.andersson-lindblad

ah va härligt att det funkar med nappen! Vera hade nog inte accepterat nappen om hon var hungrig men jag förstår din oro,har funderat en hel del på det med.. jag har haft en riktigt liten gnällig tjej här idag,hoppas de blir bättre imorgon =) Men alla måste vi väl ha våra bra å dåliga dagar. ;) kram

2009-10-11 @ 19:42:29
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: mamsen

Det blir nog vikt uppgång istället Du följer väl Veras kurva Ha ha kram

2009-10-12 @ 10:54:18
Postat av: Johanna

haha va rolig du är...man måste faktiskt få unna sig lite oxå....speciellt i början...=)

2009-10-12 @ 11:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0