söndag..

Dagen har nu gått, så vad har jag gjort idag? Vi tog sovmorgon i morse, det var super skönt. Chico har varit utlånad i helgen och det har faktiskt varit skönt. Så det är faktiskt en av andledningarna till att vi kunde sova längre;)
Efter att vi sovit klart, gått upp, ätit frukost, klätt på oss tog vi en snabb vända på stan, köpte batterier och det blev lite kläder till Vera.
Sen var det bara snabbt hem, för Peter skulle spela innebandymatch, jag och Vera var hemma, vi tog det bara lugnt, vilade.. det var skönt.
När Peter kom hem blev det käk, pizza och kebabrulle..
Nu byter Peter på Vera, sen är det dags för sista avsnittet av mannen under trappan. Får titta på det medans jag ammar.


Kommentarer
Postat av: fam.andersson-lindblad

ah jobbigt,en aktiv vovve ;) Men det löser sig säkert =) Vera växer som hon ska? Tycker Svea börjar bli tung å bära runt på :P å som vanligt tiden springer iväg... :S kram

2009-10-05 @ 13:40:09
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Iza

Fan jag glömde mannen under trappan! får se på internet..



SV: Ja, jag har ringt de några ggr.. och sen sa de att de skulle ringa hem till mamma om de hittade den..

2009-10-06 @ 19:19:58
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0