tack för babysittern..

Idag kunde jag diska hela disken på en gång utan någon paus tack vare babysitter och tvättmaskinen. Igår när jag var hos Emma satte jag Vera i babysittern för första gången och märkte att hon gillade det. Så idag när jag skulle diska fick hon vara med i köket med mig och jag hade stoppat i en maskin med handukar (massor av färger. och ja,vi har tvättmaskin i köket) Så vera låg och tittade på den... Skönt med en sån lätt barnvakt;)


Tyzon och Vera hade även en stund av stirra leken, det var första gången de kollade i varandra, och det varade ett bra tag, kul att de tittade på varann.

Sötnosar♥

Vi var även på Bvc idag, nu hade hon gått upp igen så nu väger min lilla prinsessa 4940g.


Kommentarer
Postat av: gammelmormor

2009-10-21 @ 22:17:51
Postat av: gammelmormor





Tyson verkar också intresserad av babysittern han skulle nog gärna ligga där.Vera är gullig där hon sitter Kram

2009-10-21 @ 22:20:04
Postat av: lisa

guud så söt hon är!!jag , mamma och anders åker ner till Väderstad helgen v.45, kan ni inte komma ut dit så? till väderstad alltså. Vi kommer hålla oss där ute hela helgen..vore super:)puss o kram

2009-10-21 @ 23:02:18
Postat av: Lotta

dom har nått speciellt ihop hundar åå barn tror dom pratar åå förstår varandra väldigt bra :) dom båda kommer ha mycket bus åå kul ihop ;) kramellikram

2009-10-22 @ 08:50:17
Postat av: fam.andersson-lindblad

så skönt att det fungerar för dig å att hon har gått upp igen =) kram

2009-10-22 @ 11:31:01
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Iza

Jätte sött ! :) haha.. tyzon och vera <3

2009-10-22 @ 16:30:10
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Linda

ja visst e de sjukt!! ja menar hur många miljoner barn får inte kolik...

hehe, så söt hon e i babysittern, kul att hon gillar den!!

kram

2009-10-22 @ 23:22:05
URL: http://brincken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0