Uppsala resa i fara...

Nu är det såhär att vi ska till Uppsala i morgon. Vi skulle sova hos min syster, men de har råkat ut för feber, så hon och hennes sambo är sjuka:( Så nu står vi lite rådvilliga. Ringde pappa och tänkte att vi kunde sova där, men min yngsta syster har "nån svullen" körtel i halsen, men ingen feber. De säger att det inte är smittsamt, men jag vet inte. De på sjukhus rådgivningen hade sagt att det inte var smittsamt och att de skulle avvakta tills hon fick feber.. Men vad är det? Vågar man då åka dit med Vera när de inte vet vad det är?
Så vi får se hur det blir imorgon...
Vera har varit grinig i dag, gråtit mycket:( man blir ledsen själv då.
Var även hos bvc imorse. Nu väger våran prinsessa 5170 g och är 57 cm lång.♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas resan blir av trots allt!



Jag valde själv en tid i dec, men det är efter det jag kommit på att jagbehöver klippas nu!! :) Kankse ska klippa av mig det, till en längre page.... hmm....



Kram

2009-10-30 @ 22:01:44
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0