Det var ett tag sen jag skrev nu, men jag vet faktiskt inte om det har hänt så mycket.  I torsdags var jag och fikade med Sandra, Marina och lilla Alicia på stan. Det var trevligt. Torsdag kväll hände det inte nåt, Peter åkte på innebandyn som vanligt och vi var hemma och tog det lugnt.
Fredagen var oxå en lugn dag, vi vaknade chillade lite sen gick vi på promenad, det var skönt även om vädret inte var det bästa. På eftermiddagen mötte vi upp Peter på stan vi skulle kolla på en vinter-jacka till mig... men som vanligt kom jag hem utan, får alltid sån beslutsångest när det gäller sånt.. när det gäller ganska mycket pengar, för en bra vinter jacka är inte gratis. Vi åt även en väldigt sen lunch ihop på stan.
På vägen hem handlade vi lite gott till kvällen, då vi tittade på Idol.


Idag har vi hunnit tagit en promenad och Peter har åkt i väg på innebandy match.. så vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag.. det åter står att se.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0