hela helgen gått.

Jepp, det var den helgen det...
I lördags jobbade jag, det gick faktiskt bra, men det var inte så jätte många timmar heller... efter jobbet var det bara att skynda sig hem, göra sig i ordning för att åka till kräftskivan vi skulle ha med jobbet, man har ju varit med och annornat den så skulle vara på plats lite tidigare och se till att allt såg bra ut och var som det skulle...
 det var en trevlig kväll, men åkte lite tidigare än, de andra, pga man orkar inte lika mycket längre... När jag kom hem var jag super trött, Peter och hundarna var snälla och mötte mig vid bilen...


Söndagen fick sova ut, hyfsat i allafall, så gott det går med hundar... fast det var nog jag som var upp först, haha. Började dagen med att ta en promenad tillsammans, gick förbi ica och köpte oss lyxfrukost... skönt att unna sig. Peter och Chico gick till ´stationen för att hämta Peters cykel och jag och Tyzon gick hem och förberedde frukosten.

Vi var även ned en sväng på stan, det blev peter som handlade lite saker... inte jag :( är inte så snygg i grejer man provar längre.. När vi kom hem var jag helt slut även om vi inte var där länge, man har inte riktigt lika mycket ork nu... Så jag vilade ett tag medans Peter tog hundarna till hundrast gården.. När de kom hem hade jag i alla fakk huniit med att åka och handla för att förbereda middagen.. som blev hemmagjorda hamburgare... det var gött... sen har vi städat... gjorde det jag kunde..

På kvällen sen kom Jonte och Emma och vi tittade på film tillsammans, de hade hyrt nån komedi, den var kul faktiskt, och så hade de köpt med sig godis:) Gött;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Kul att se lite nya läsare =)

Japp, nu är det nära, inte långt kvar för dig heller ju!! =)

Det gick väl sådär hos barnmorskan idag.. Hon skrämde upp mig om att bebis kanske e ett "stort" barn för kurvan gick upp så mkt o mitt blodtryck va för högt idag.. Fick iaf en extratid nästa måndag för en till koll o ev planera en igångsättning för att ja inte ska gå över tiden ifall han nu e för stor.. men men förhoppningsvis har han kommit då =)

Allt bra med dig o din mage?

Jaså, du bor med i linköping, vilket område?

kram

2009-09-07 @ 11:29:43
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Tack =)Det känns allt bättre nu, det gör susen att vila. Men det e ju så att jag tycker det e så himla tråkigt att vila, jag vill göra grejer,men nu får det vänta. Jag vill vara pigg när mini ska ut =) Va skönt att du snart slutar jobba, måste kännas underbart? Kram

2009-09-07 @ 11:41:02
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0