helgen i uppsala



Åkte till Uppsala direkt efter jobbet i fredags, i gröna faran. Hann precis hem, för att åka igen, skulle säga hejdå och inte hejdå utan på återseende till en kompis som flyttar till England  den 7 sept, hon hade en liten avskedsfest.

Det var trevligt!!
Nina kommer att sakna dig, fast jag Peter och lillan kommer att komma och hälsa på...
De andre gick ut och jag gick till  hotell Hörnan där mamma och Iza var, sen gick vi tre till en Irish pub, det var mysigt....


Lördagen: gick vi ned till stan åt lunch buffé... sushi för min del... det var super gott. Sen gick vi en lite stund på stan.

 fick stanna på vägen hem för Rasmus var hungrig..
Sen på kvällen åkte jag mamma och Iza ut till mormor och morfar på landet

Iza ser inte så glad ut...

 trollet: när vi var små satte vi mossa som hår.. och då hade trollet öga, näsa, mun... men det var några år sen...
iza gladare

   välkommen till landet..


Bara lär er det här!!!!

Söndag: Tjejmilen: Det kommer komma en uppladdningsfilm från den här dagen oxå!!
 Rasmus sover...
 Iza sprungit klart. Åstakommit: kom först i mål, sprang ifrån emmy!!
Emmy i mål. Åstakommit: Joggat tjejmilen 8 veckor efter att hon fött barn!!
 Mamma i mål. Åstakommit: Joggat i 6 km, det bästa hitintills!!

Grattis tjejer ni har varit jätte duktiga!!! Nästa år ska jag kunna springa och då ska jag göra det på 50min!!!

softar ned, och snackar om loppet...
Kvartetten:)

 Rasmus och pappa Matte!!


Kommentarer
Postat av: mellansyrran

Vad fin du är med magen=)

Ja du det tog emot lite att ta sig runt, men det gick;) Igår och idag dock har jag så j-vla träningsvärk!! Hehe.

Pussilipuss

2009-09-01 @ 17:05:57
Postat av: Mamsen

Jag har inte haft sådan svår träningsvärk men blev jätte förkyld puss

2009-09-01 @ 21:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0