inte en skön söndag...

Jag är fortfarande sjuk, idag är det nästan värre, känner mig febrig, nyser och hostar och är så täppt...man är helt slut i kroppen Har vilat större delen av dagen, förutom en promenad med hundarna och vårt äventyr till affären. Sen skar jag även upp grönsakerna och potatisen till middagen. Nu sitter jag här framför datorn för första gången idag...

Men jag ska inte bli långvarig...
Imorgon ska jag till barnmorskan och kanske fika med Marina, (om hon vågar träffa mig). Jag har försökt kurera mig hela dagen, druckigt mycket, citron vatten, honungsvatten, vanligt vatten.. och nu pepsi!;)
haha
Vill bara bli frisk behöver krafterna till snart.. eller när det nu blir;)
Nu blir det till att bädda ner sig i soffan igen...


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Usch e du så sjuk? Hoppas att bebis vill stanna inne tills du mår bättre då =) Ja det e väldigt jobbigt med allt tjat, jag kan lixom inte påverka när mini ska komma. Hade jag kunnat det, så hade mini vart här nu.. Krya nu på dej vännen. Kram

2009-09-14 @ 09:59:28
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0