kväll... fortfarande hostig..

Idag har jag varit på stan och fikat med Marina, det var riktigt trevligt:)
Var även till barnmorskan, allt såg bra ut, hade bra värden. Nu har lillan fixerat sig helt och flyttat ned lite. Magen min hade även växt med två cm. :) Lite vikt hade man väl oxå gått upp, men, men det får man väl ta...
Nu kan lillan komma närsom fast jag räknar med att gå över några dagar, det sägs ligga i generna, och i min fam har man gått över... så det blir nog så för mig oxå.

Var hemma en liten stund efter stan sen var det dags att åka till vet med chico, men båda fick följa med, när vi kom fram satte jag på chico kopplet, men båda hoppade ut... mindre kul.. jäkla tyzon. Det värsta/bästa är att båda mina hundar gillar att går till vet.. så han blir så uppspelt och då lyssnar han inte så bra, det var ett sjå för mig det där, sen var det lite jobbigt för han att de pillade på öronen så någon fick komma och hjälpa till, var för svårt för mig att hålla emot med magen... sen när de rengjorde öronen var det bara jag och en vet, det gick väl bra, fast han gillar inte när man sprutar in nåt i örat men när man gnider runt njuter han..... jobbigt... Så spände magen hela tiden... inte bra. När vi var klara där, och skulle hoppa in i bilen för att åka hem, ja då vägrade han att hoppa in, tror ni jag var lite frustrerad... nä, det sluta med att jag fick lyfta in honom, och hans sa till mig att att egentligen inte ville in, men då sa jag till han att han måste, då vart han tyst... Kul att man är tvugen att lyfta in 37kg, fick så jäkla ont i ryggen och magen var stenhård... Sen var jag skit tjurig i några timmar... men efter jag fått lite mat i mig känns det bättre...
Fast har fortfarande ont i ryggen..

Imorgon ska jag hämta ut min tel, den har kommit tillbaka från lagningen... hoppas att den är fixad och bra nu... annars blir jag förbannad... Gillar den tel jag har fått låna..
Har sett ett par boots som jag vill ha, får se om det blir några... Efter den saftiga räkningen på chicos öron, över 800 kr på det, de kan verkligen ta betalt hos vet, sen ska man hämta ut medicinerna oxå... det ska jag göra imorgon oxå..

Nu ska jag försöka vara lite positiv... så hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0