Lite piggare..

Idag är jag lite piggare, fick faktiskt sova ganska mycket i natt. Vera sov från 12 till ca 4 sen var det dags för mat, sen sov hon till och från till halv 9, och det gjorde jag med... det var skönt.
Igår tog vi oss oxå vår första promenad,  det blev inte en lång promenad men ändå en promenad... Vi hyrde en film igår oxå Peter och jag, det blev en komedi. Marley and me.. den var faktiskt rolig, och sorglig.. vi fick ha en liten mys kväll. (familjen) Tidigare på kvällen var Peter föräldrar här.

Idag var det dags för Veras första bad, Peter och hon badade i morse, mysigt... Det är viktigt att pappa oxå får sin tid med sin dotter. Peter är super på att byta blöjor med;) haha. Nä, älskar att se Peter med Vera...

Imorgon ska vi tillbaka till sjukhuset för PKU tester. Sen på eftermiddagen kommer min familj... faktiskt så kommer hela två familjer. Först kommer mamma, Emmy, Matte och Rasmus, längtar... Sen kommer även Pappa, Mikaela och Bianca, lite oväntat med väldigt trevligt. Får se hur Vera reagerar på så mycket besök...
Iza har inte glömt dig, du kommer ju oxå... mys, du ska ju sova hos oss..


Kommentarer
Postat av: fam.andersson-lindblad

hehe har 10kg kvar så har en bit till ;) Mina gamla kläder är ju bara att glömma..mamma byxor och mysbyxor är standard... :P

Ja de e helt otroligt!Fantastiskt att man har sin egna lilla dotter ;)kram

2009-09-18 @ 21:52:14
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Josephine

Ååååh va härligt! GRATTIS till Vera! Jag och Krille valde faktiskt mellan Majken och Vera på slutet, men det blev Majken. =)Vore roligt med en förlsossningsberättelse också! Ta hand om er! Kram

2009-09-19 @ 13:26:50
URL: http://mammajossan.blogg.se/
Postat av: sofi

GRATTTIS damen :D guud av roligt !

skont att allt gick bra o att ni mar bra !!



lycka till i framtiden !



kraaam sofi

2009-09-20 @ 12:56:47
URL: http://stenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0