Lördag och fint väder...

Tyvärr så mår jag inte bra än... har dock inte lika ont i halsen men, täppt och känningar i hals/näsgången...
Sen känner jag mig feberhängig i kroppen.. Skas dricka honungsvatten och hoppas att det går över. I dag ska vi på dop, men ska sitta så långt bak som möjligt, och hålla mig borta, vill ju inte smitta någon...

Chico har nog fått tillbaka öroninflammationen, skakar på huvudet, så på måndag blir det vet igen... aldrig ska man få vila och ta det lugnt. Ska även till barnmorskan på måndag.

Peter är nu ute med vovvarna och jag har gjort i ordning frukosten och väntar på att de ska komma hem..


Kommentarer
Postat av: mellansyrran

men du orkar komma till grönan imorgon?? Pussilipuss

2009-09-12 @ 16:11:53
Postat av: Marina

Hej söt! Hoppas du mår bättre snart! Hur dags ska du till bm på mån? tänkte om vi skulle ta en fika? Krya på dig! Kraam

2009-09-12 @ 18:21:28
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja nu e det inte långt kvar, e lite avis på dig som går i väntans tider :) Krya på dig. Kramiz

2009-09-12 @ 19:05:09
Postat av: Linda

Tack så mycket! =)

Ja, Allt är en så stor omställningen så de där med att sova glömmer man, är egentligen ASTRÖTT men det går lixom inte att sova för de, man hör varje ljud.. Blir bättre snart sa bm!

Hur går det själv då? Nära nu =)

Kramis

2009-09-12 @ 20:01:48
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Marina

Låter bra :) ringer dig ikväll!

kraam

2009-09-13 @ 07:40:08
URL: http://marre10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0