Måndag, mår väl inte direkt bättre...

Skönt att få sova ut när man äntligen somnande, vilket var typ 6 i morse.. trodde jag nä, för då ringer telefonen så att jag vaknar.. jag, skulle nog kunna somna om men inte min kära hundar, en börjar gnälla lite, när han väl slutar börjar nästa att moffa... jag blir tokig och missar moffaren med kudden... sen är det bara: JJAAA, jag kommer, jag är på väg upp, dags att gå ut... men hade tel inte ringt hade vi sovit minst en timme till, vilket jag hade behövt, eftersom jag inte som nåt i natt, hittar ingen ställning som funkar, sen är jag så jäkla täppt, och har hosta, och allt det där kan jag säga är ingen bra kombo!!!

Har ätit frukost precis, ska börja göra mig i ordning, ska ned en sväng på stan, ska träffa Marina, först en sväng i nån affär, sen ska vi fika... kl 14.15 ska jag till barnmorskan. Se om hon har nåt skoj att säga... vill bara inte veta att jag gått upp ytterligare...
På eftermiddagen ska jag åka med chico till vet.. hoppas det löser sig smidigt och inte blir allt för dyrt...
men varför tror jag det, det är ju vet vi patar om, det är alltid svindyrt..


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack, ja han e en riktig liten sötnöt! =)

Usch, du får försöka ta det så lugnt du bara kan så du blir bra till förlossningen! Kan tänka mig hur jobbigt det skulle vara att klämma ut en bebis när man inte mår bra för det var inte lätt när man var frisk ens!

Köpte en salva till tuttarna igår o sen testa ja att amma med en amningsnapp (som han inte ville ta innan) och det gick kanon! e hur glad som helst för de + att han sov som stock inatt med =) Så nu känner jag mig som en ny människa!

Hoppas du får en bra dag o krya på dig vännen!!

kramkram

2009-09-14 @ 11:53:44
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hur går det med dej? Och hur gick det på mvc? Hade du gått upp mer? Det e ju inte skoj att väga sej längre, haha =)

2009-09-14 @ 16:32:40
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Marina

Tack för en mysig fikastund idag! Hoppas det gick bra hos bm! kraam

2009-09-14 @ 18:17:08
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: Carro

Ett tips:Se till att sova bra på nätterna inför förlossningen så du får kraft och energi till den!!Men förstår att det kan bli svårt med hundar som vill ut tidigt...du kan kanske försöka sova på dan. Snart e det dags...Lycka till!! =)Kramar Carro

2009-09-14 @ 19:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0