min bok har kommit...

Stora boken om barn : att vänta och föda. Barnets första sex år. det var den här boken jag skickat efter.....,
Var en sväng på ikea oxå, var tvugen att köpa lite grejor till hemmet:)
Vi fikade även med Peters päron som oxå var på ikea, sen vart det en sväng till Intersport, för Peter skulle köpa en regnjacka... som håller för regnet...

Till middag har vi ätit grillat kött bea-sås och pommes.... såååå gott, åt nog lite väl mycket.... men det går åt haha
Köpte mig en ny kudde på ikea, är lite sugen på att gå och lägga mig så att jag får testa den..mmm
Ska jobba imorgon, så borde sova snart i allafall,...,


Kommentarer
Postat av: Iza

Åh, fan va gott! jag vill oxxå ha !!! :'(

2009-09-05 @ 11:58:55
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej. Ja nu e det nära. Bara går och väntar på att nåt ska hända. Förvärkar varje dag nu. Ja tråkigt att bli förkyld, men jag får försöka vila så mycket det går. Hur går det för dej? Kram

2009-09-07 @ 08:00:27
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0