mindre än 3 veckor kvar- förvärkar, sammandragningar och påtryckningar...

Nu är det mindre än tre veckor kvar... om lillan kommer som planerat... men man kan ju lika gärna gå över 2 veckor man vet aldrig...

Hade efter jobbet i måndags väldigt ont, förvärkar och det tryckte på som bara den. Vart lite orolig att det var dags, men det var falskt alarm... Tror att jag hade så ont för att jag jobbade hela måndagen...
Likadant idag, fick känningar och det trycker på.. men det är bara för att jag anstränger mig för mycket, men det finns inget lugnare sätt att jobba på tror jag, och när man väl är där vill man ju göra det man ska....
Ska jobba fram till den 11 sept. får se hur det går, vill ju inte vara som en belastning för mina kollegor...
Nä, nu ska jag vila, så jag mår bra imorgon....



Kommentarer
Postat av: fia

Åh vad spännande samtidigt som det är lite läskigt kan jag tänka mig... Mycket som kommer att aldrig bli sig likt.

2009-09-03 @ 10:13:27
URL: http://fiadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0