nu, har mamma och mormor åkt..

Nu har min kära mamma och min kära mormor åkt härifrån. först vill jag säga tack för hjälpen med hundarna. Skönt att slippa gå ut med dem och vagnen samtidigt, men nästa vecka börjar det för mig... ensam blir jag då.
Imorgon kommer Iza, som stannar till fredag.
Imorgon ska vi även till Bvc för första gången, sist kom de hit för att ge oss lite information, nu ska vi börja att gå dit... ska bli spännande att se hur mycket hon växt och gått upp i vikt..
Har varit fint väder fram tills nu, men nu ser jag mörka moln på himlen. Tänkte ju att vi skulle ta en promenad när Peter kommer hem, men det blir nog inte av. Tog en kort promenad med mormor och mamma och hundarna och vera såklart, det gjorde vi innan de åkte hem. Men Vera skrek större delen av vägen, och det skär i mig. Men till sist somnade hon.. lilla gumman...
Ska nog göra som Vera och vila lite nu...


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Ja det e underbart att vara hemma =) Allt har gått super bra och Hugo är bara världens finaste.. Håller på att lägga ut lite bilder nu =) Kram

2009-09-30 @ 18:01:13
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: fam.andersson-lindblad

Skönt att man får hjälp =)

2009-09-30 @ 21:58:06
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Tack så jätte mycket =) Han e verkligen bedårande. Vi är stoltast i världen.. Kram

2009-10-01 @ 17:24:10
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0