Söndag, snart har helgen gått..

Har inte skrivit på ett tag, för i lör förmiddag var vi tillbaka på sjukhuset för pku-tester, och sen har min familj varit på besök, först kom Iza, mamma, Emmy, Matte och Rasmus. Kom väl vid två-tre och var här kanske till ca 20.00, sen kom även pappa, Mikaela och Bianca oxå och de kom vär runt ca 19.00 och åkte vid 22.00. Så jag var helt slut igår kväll. Så fort de åkt, gick jag och lade mig, och däckade typ på en gång... hade tillockmed snarkat, vilket jag aldrig gör, så jag måste varit trött...

Nu på förmiddagen har mamma och resten varit här en snabbis igen, förutom Iza då som sov här..
Emmy och jag, (mest emmy) bakade äppel paj.. så det blev en fika, sen åkte de tillbaka till Uppsala.
Just nu sover min lilla älsklig, och min stora älskling (peter) är på innebandy match, så jag är själv med lillan, det är ganska skönt att vara ensam ett tag..

skönt att sova, ska nog passa på att lägga mig och vila lite, brevid min ängel...


Kommentarer
Postat av: Marina

Längtar tills imorn..så mysigt <3 Hon är ju för söt! Cs imorn! Kraam

2009-09-20 @ 15:19:20
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: fam.andersson-lindblad

ah visst är de sköna nu gravid kläderna som satt åt förut sitter skönt igen ;) mm jag läste nånstans att inom ett år kunde man räkna med att gå ner.. bah! ett år?! Ne de blir mycket promenader här snart,har läkt ihop bra "där nere" så nu kan vi gå på långpromenad. Det enda jobbiga är nu med kläder på överkroppen,kallt i luften å varmt i solen :S Svårt så man inte blir kall om brösten å får mjölkstockning ^^ Men allt går bra med eran lilla? Svea börjar få rutiner här hemma nu vilket är skönt =) kram

2009-09-20 @ 18:10:23
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: mellansyrran

hemma nu;) Tack för i helgen! Det var väldigt trevligt och mysigt. Vila upp dig nu! Puss

2009-09-20 @ 18:14:50
Postat av: fam.andersson-lindblad

ah det känns som tusan... men väldigt mysigt å skönt när bröstet inte är så spänt.. :) Ne ett år känns väldigt långt,men promenad med barnvagn och hund då borde man ju tappa ett par kilon :)

2009-09-20 @ 20:36:01
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Åsa F

Hon är hur söt som helst =)

2009-09-20 @ 21:28:07
Postat av: Anna

Vilken liten gobit! =) Grattis Mickan! Hoppas ni mår bra! Kram

2009-09-20 @ 21:52:46
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

Å va söt hon är =) Ska du skriva förlossningsberättelse? Kram

2009-09-21 @ 08:34:48
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Johanna

hihi kul att läsa blogg :D...när marina bassis kommit kanske vi kan ses med tjejerna, vi har juh massa tid =)

2009-09-22 @ 09:56:55
Postat av: Josefine

åh gud vad söt hon är :D skönt att höra att allt har gått bra med! måste få gulla lite med henne :) hihi.

2009-09-22 @ 12:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0