torsdag..

Idag var vi en kort sväng till Ikano, var in en snabbis på jobbet och sa hej, var tvugen att lämna in mina nycklar och sånt nu när jag ska vara hemma ett tag.. Sen fyllde jag även i mina timmar. Hämtade även ut min mobiltelefon, så nu hoppas jag att den funkar bättre...
Blev även en snabbis in på din sko, blev ett par till mig själv;)


Det blev även en ammningsbh för hade tydligen köpt fel stl på mina, visste inte att de skulle växa så mycket;)
Men bh:n får ni ej se..hihi

Hörseltestet gick sådär.. de såg att hon hörde lite, men ska ändå på en koll om några månader för att mäta bättre, hon trodde att hörselgångarna var för krokiga för att det där testet skulle visa nåt... tydligen ganska vanligt. Så vi ska få testa på ett annat sett..


Kommentarer
Postat av: fam.andersson-lindblad

snygga skor =) Ja de där med amningsbehåar ska man ta efter, mina bröst gick oxå upp en kupa.. :S Japp de gick bra i ullared,till slut, lite skrik men somnade hon som tur var :) Hur går det för er? Fått lite rutiner? kram

2009-09-24 @ 20:15:59
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Josefine

så jävla typiskt att jag missa er!!! :(

2009-09-24 @ 20:17:34
Postat av: fam.andersson-lindblad

ah de e klart men blir de för mycket så tveka inte att säga ifrån de har man rätt till :) alla menar ju väl men.. här var de nästan tvärtom alla höll sig undan de första dagarna.. första veckan,vilket var skönt,man sover ju inte mega mycket om nätterna ;) kram

2009-09-25 @ 10:24:33
URL: http://jimmylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0