var så arg att jag kokade...

I går bestämde jag och Peter oss för att vi skulle åka till Us imorse för att kolla Veras hörsel, de har drop in från 9.30 till 11.30. vi var väl där i lagom tid till 11.15. När vi tar hissen upp till plan 16 där det ligger i samma korridor som Special bb. I hissen kommer det in ett annat par oxå med en bebis som ska till samma hörselkoll. Jag var först ut ur hissen sen gick det paret, jag höll givetvis upp dörren för henne som hon tog över, sen tog hennes karl över, men när Peter ska ut med Vera ja då släpper han dörren, så jag fick kasta mig på den.
Vi visste exakt var vi skulle så vi var först av oss i vänte rummet. Där var även en mamma med ett barn och en pappa med en nyfödd i en sjukhus "vagn" på kö före oss...

Så det där paret som kom efter oss ställer sig i korridoren ganska nära alla. Nu till varför jag blev så förbannad är fortfarande arg när jag tänker på det, men ser på de pappan att han inte är riktigt kry... Han är jätte täppt, så han knappt kan prata.. så tjatar han på sin "fru" om - kan de se nåt på testet fast han är lite förkyld.. och massor sånt.. Sen hör jag honom även säga att han börjar få ont i öronen... och ska tilläggas att man ser att han är sjuk...
Min fråga är då VAD I HELVETE GÖR MAN PÅ SJUKHUSET DÅ UTANFÖR SPECIAL BB OCH HÖRSELKOLLEN??  Då man uppenbarligen bör fatta att det är bara små bebisar där som lätt drar på sig sjukdommar.  Stå där och harkla sig och snuva sig... sen blev det ledigt i soffan brevid oss då gick de dit, jag var nära att skrika rakt ut... fattar man inte att man ska vara hemma då, man kan smitta bebisar... Jävla idiot... Utanför Special bb oxå. Annvänd huvudet för fan..
Peter tog då Vera och gick ut i den större korridoren.
Jag kände att jag kokade så fort han sa nåt eller andades, fattar han inte att barn är super mottagliga för sånt, när de är nyfödda...
Vill be han dra åt.. och förklara att man fan inte kan gå dit när man är sjuk... vilket de bör fatta själva!!!
Men är det att ta det för långt?
Men jag säger bara om honom jävla idiot!!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja vi hoppas verkligen att det sätter igång på allvar nu =) Kram

2009-09-23 @ 16:16:05
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: mamsen

Hur var det med Veras hörsel ?Kram

2009-09-23 @ 16:50:59
Postat av: Häxan





Var du för arg så du gömde bort att prova Veras hörsel?



2009-09-23 @ 17:00:07
Postat av: Iza

Ofta du inte sa något till honom! våga stå för dina åsikter vafan! :O .. fast man kanske skulle säga det lite snällare eller nåt , men ändå! och vilka idioter som inte höll upp dörren oxå.. :@ .. men hur gick det med hörseln?

2009-09-23 @ 21:09:50
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Johanna

ANDAS KVINNA ANDAS....haha...gullig du är....när wilma kom va ja jätte förkyld o hostig första veckan o då fråga ja på bb om det va nån fara men hon sa att man inte ska va orolig dem är rätt så skyddade i början....o så länge du ammar så får hon juh en del av ditt immunförsvar så håll i gång med ammningen nu när det e sånna sjuktider!....men ja förstår att du vart arg...ja hade nog själv inte kunnat hålla käften:S....men det e juh så vissa tänker inte längre än vad näsan räcker...PUCKON:D...

2009-09-24 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0