annandag påsk- sjukstuga2

Börjar med i går.. då V vaknar och har fortfarande feber 40.3 men under dagen gick febern ned, med hjälp av panodil;) på efter middagen hade hon 38.6 skönt bättringsväg. <vi tog en promenad, behövdes lite frisk luft, V blev nedbäddad el hon satt ganska mycket i vagnen. Vi gick en sväng och hyrde lite film.
Kollade på två av de tre vi hyrde. två komedier, kan säga att det behövdes igår.
Natten gick bra, dock sämre för mig, då jag kände mig lite illamående och febrig. När vi vaknade kändes V mycket bättre, hon låg och pratade och rörde runt, det var skönt. Dessvärre var min mage ur form.. så det var toa som gällde för mig ett tag. Sen har jag legat i feber hela dagen:( Inte kul. P känner sig oxå lite ur form. V har varit kallsvettig i dag, sen har hon dragit på en jätte spya, men nu mår hon bra, har ätit sämre än vanligt men det brukar man om man varit sjuk. Hon ligger och sover nu.. min fina♥
Hoppas att jag mår bättre i morgon, pallar inte vara sjuk.

Idag såg vi filmen Soraya M, se den man blir så förbannad!! Den är skapligt provocerande och väcker dessutom tänkandet och känslor.
Nu ska jag lägga mig i soffan och se sista perioden av hockeyn.. Heja Linköping!!


Kommentarer
Postat av: Marre

Krya på Er! Kraam

2010-04-05 @ 20:52:56
URL: http://marre10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0