blev utmanad..

Jag blev utmanad av Linda att berätta 10 saker om mig själv.. så tänkte försöka mig på det nu;)

1. När jag var liten ville jag så gärna ha glasögon att jag lurade mina föräldrar att jag knappt kunde se, så de tog mig till en optiker, väl där "kunde jag inte se översta raden" men med deras tester såg de ju att jag kunde se och helt plötsligt så jag jätte bra igen.

2. Min pappa kommer från Rumänien så jag är halvrumän därav mitt heta temperamet!!

3. När vi var små fick jag och min syster nya gummistövlar, och de var vi tvugna att testa såklart så vi plus en kompis till oss åkte ut till ett skogsparti nära oss.. och gick i "kvicksand" så att vi skulle fastna.. för att sen dra oss upp, men det kunde vi själklart inte så en av oss den som kunde fick hoppa ur stövlarna och åka och hämta vår mamma, som kom och drog upp oss och sen gummistövlarna.. gissa om hon var glad på oss sen...

4. Jag älskar choklad och räknar inte choklad som godis.. så när jag kör att jag inte äter godis.. så får jag äta choklad;) (dock gillar jag ej vit choklad, den är för söt)

5. Ju äldre jag blir desto mer vattenrädd blir jag eller det är inte vattnet jag är rädd för utan vad som finns i vattnet, det jag pratar om är hav, sjöar ja till och med bassänger när fantasin sätter i gång vet inte var den här fobin kommer i från, för den kom för bara några år sen! Hoppas att den går över. Har dock inte kännt av nåt på babysimmet:)

6. Min mormor och morfar är de bästa i världen!!

7. Den dagen Vera kom är den absolut bästa i mitt liv!

8. Kommer aldrig att glömma min och Lisas  sista minuten resa vi gjorde till Cypern där det slutade med att vi båda träffade våra respektive... vilken lycka, bästa resan...

9. Efter tjernobyl olyckan (1986) när det var surt regn som föll över Sverige, var en liten Michaela ute och drack i stuprännan.

10. jag hatar att bli killad på.. det där som alla andra gillar när någon drar med fingrarna på tex armen, magen, håret är det värsta jag vet!!

Nu har jag gjort det och klarade det galant tycker jag själv... nu utmanar jag Marina, Gennet, Sandra och Lisa att skriva 10 saker om sig själva.


Kommentarer
Postat av: Helene

Hihi, vad söt du är!

2010-04-20 @ 22:07:04
Postat av: Anonym

klart!

2010-04-20 @ 22:13:42
URL: http://sandradrull.blogg se
Postat av: Mamma mina

Godmorgon söta..Hoppas att vädret är bättre hos dig denna dag än vad det är hos mig..kram kram

2010-04-21 @ 09:34:46
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Marre

nu har ja oxå skrivit :) ses om en stund! Kraam

2010-04-21 @ 10:54:54
URL: http://marre10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0