helgen plus måndag..

I helgen var min syrra här, det var trevligt, var ju ett tag sen vi sågs!! Borde ses oftare!! Det gick för övrigt bra att jobba i lördags men det var jobbigt, saknade min sessa hela tiden..:( lördag kväll grillade jag och syrran.. mums.. peter var ute på galej..
Söndag var det sim som vanligt, fast Iza var med och det var skoj.
Efter badet åkte vi raka vägen till net on net eller nästan raka vägen, skjutsade iza hem till oss så hon fick hämta sin väska och sen skjutsade vi henne till stationen.. sen var det raka vägen till net on net där vi köpte en elgrill!!
  Vera hjälper pappa att montera ihop den..

 jobbar hårt..

 grillen:)

 Hjälper till att grilla gör hon med:)
gott blev det oxå;)


Idag har jag tränat.. det gick bra.. men jag har så svaga armar. Idag var Hanna och Walter med;) Vera gillade att ha någon att prata med medans mamma träna;)
På eftermiddagen gick vi till öppnaförskolan, men idag var det inte många där... var, var  alla idag... hm ute i det varma vädret kanske!?

 Vera och Tyzon de gillar verkligen varandra...





Kommentarer
Postat av: fam. Andersson - Lindblad

ja jag hoppas den lever upp till mina förväntningar, vi har bara en gigantisk vagn nu, som funkar jätte bra här hemma för promenader och dylikt. Men ville ha en mindre till bilen samt så vill jag till tunisien med, perfekt att ta med en sån vagn! ;)

Den kostade 1090:- med frakt hem eller så... länken finns under bilden! :) Kan tänka mig att det var blandade känslor att jobba,men kul när någon saknar en ;) kram



(skrev på fel inlägg!) ;)

2010-04-26 @ 21:31:06
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Linda

Vi var hemma o packade upp lite till iaf, sen gick vi en promenad o höll på att svettas ihjäl, hehe.. Ska nog gå till öf på ons förmiddag, ska ni dit då? Kramar

2010-04-26 @ 21:48:10
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: fam. Andersson - Lindblad

om jag får bestämma åker vi 6 september. så de håller jag tummarna för. när å vart har ni tänkt åka?? :) kram

2010-04-27 @ 08:55:10
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Iza

Ja, det borde vi verkligen ! :(

Usch... men ni får komma och hälsa på ofta nu i lägenheten ;)

Grilla är såååå gott ! <3

2010-04-27 @ 22:25:12
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0