just det..

Är kanske lite dålig på att uppdatera.. men det är sån period just nu!!
I går kväll grillade vi, det var så gott och sen åt vi efterätt, det blev glass och färskfrukt.. jordgubbar, annanas och kiwi.. det var riktigt gott...
Idag träffade jag och V, Marina och A på ikano.. var tvugen att köpa badkarsmatta och sen åkte jag till net on net för att köpa elgrillar;)
Skulle träffa Marina kl 15 och jag lade V kl ca halv 1 för att sova innan vi skulle åka, det slutade med att jag och V vaknade halv tre.. då blev det snabba puckar... sen hade jag ingen koll på vem jag var knappt.. haha.. så är det ibland.. det var en behövlig sov stund..
Det var trevligt att träffa dem och vi tog en kaffe på fiket.. mys.
Imorgon åker vi till Uppsala, jippie det ska bli jätte kul... längtar..

Glöm ej att rösta!!  http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=30237 klicka på länken!!!




Kommentarer
Postat av: Marre

Tack själva! Nu har ja röstat :) kraam

2010-04-28 @ 22:20:43
URL: http://marre10.blogspot.com
Postat av: Linda

Då är jag inte ensam om de då.. Alltså jag är inte heller (längre) direkt morgontrött men som sagt nångång e ju skönt att få sova lute längre än 6-7..

Ja just de, det var på tisdag ja, ska fundera på om vi ska gå på den, risken om vi går på utedagen så kommer Elliot sova o missa allt, hehe men får se som sagt..

Vi får dra ihop ett gäng mammor o gå ut tillsammans nångång det passar?! Det skulle ju vara skitkul! =)

Vi satt o prata lite igår T o ja att ist för jag ska vara hemma till januari så kanske ja kan börja jobba typ 2 dagar i veckan så e han hemma då ist.. Fick nästan ett sug efter att börja jobba igen nu efter jag var i hälsa på på jobbet.. Dock kommer jag inte gilla att pendla men men..

Kramisar

2010-04-29 @ 12:11:26
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas allt går bra nu när Vera ska nattas utan att du är med!

Vad ska du till Uppsala och göra för skoj då? Hoppas du får roligt i alla fall...



Ja min sambo har det inte så lätt med sitt ex. Det är jättesynd att hon gjort som hon har gjort...och jag begriper inte heller hur man kan ta ifrån en pappa sitt barn (eller ta ifrån barnet sin pappa). Men jag antar att hon inte ser det på det sättet. Hon använder dottern för att få sin egen vilja igenom och för att försöka kontrollera T... Det är tragiskt. Jag hoppas det blir bättre nu...men vi får se!

Hoppas du får en bra kväll.

Kram på dig

2010-04-29 @ 17:52:31
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0