måndag.. jag (vi) har farit och flängt..

Idag har jag börjat träna... det var såå kul, så skönt att äntligen köra igen... men kommer få sån träningsvärk i morgon;) det gillas.. hihi.. det var by the way ett body pump pass..Vera var med och hejjade på mamma sin. Efter träningen var det bara hem, göra sig i ordning äta lunch ut med doggen.. sen var det dags för öppnaförskolan, det var skoj som vanligt. Vi måste gått därifrån senare än vanligt för jag annars brukar jag vara hemma innan 17, men nu vart jag tvugen att ringa Peter vid ca 5 i 5, som fick möta oss med cykel och Tyzon.. Var nästan hemma, men skulle aldrig hunnit om han inte var snäll och kom, så han gav mig cykeln och tog vagnen och Tyzon och gick hem.. Själv cyklade jag ned till stan igen, dags för bio!! Mötte upp Catrin, ca 10 över 5.. så jag var inte så sen. Vi såg Alice i Underlandet!! i 3D! Klart hade vi en godis påse var oxå!! Döm mig ej, jag tränade ju tidigare på dagen;)
 Den var bra! Kul att se det i 3D, det är första filmen jag ser i 3D! Vi var i den stora salen.. haha, men det var bara 8 pers som var där och såg filmen.. 6 av oss satt på samma rad... komiskt.. efter filmen kom vi på att "fotöljerna" längst upp oxå var lediga.. så nästa gång ska vi sitta där.

 jag och Catrin i våra snygga glasögon.
Tack för en trevlig kväll.
Nu när jag kommit hem har jag slängt i mig lite mat och nu slöar jag i soffan.. är super trött.. blir nog sängen snart!!


Kommentarer
Postat av: catrin

tack för en riktigt trevlig kväll! måste vi göra om snart igen! puss vännen!

2010-04-13 @ 07:54:51
Postat av: Anonym

vart blev det kort nu då??!

2010-04-13 @ 09:55:29
URL: http://sandradrull.blogg se
Postat av: Sofie

Så härligt att träna, längtar efter att få börja lite smått jag med.



Leon sover i sin egen säng, det har han gjort från allra första början. Vågade inte ha honom hos oss. Men nu lyfter jag över honom till oss tidigt på morgonen ibland, bara för att det är så mysigt :)



Ha en skön tisdag!

Kram

2010-04-13 @ 11:17:13
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har inte sett någon 3D-film än - det måste jag göra! gud vad skoj!

Gick det bra att träna när Vera var med då?



Att T bestämde sig för att ta det här jobbet på hemmaplan känns tungt. Visst är jag glad att han kommer att komma hem varje dag, att vi kan leva som en "vanlig" familj! Han skulle missa så mycket om han bara var hemma på helgerna.

Men samtidigt så blir det svårt eftersom jag vet att vi kommer att få det knapert. Han har räknat ut att när alla räkningar och alla utgifter är betalda så har vi 1000 kronor kvar i månaden, och då har han inte räknat med kostnaden för den bebis som kommer in i familjen om 6 veckor! Det blir svårt...

Jag vill att han ska vara lycklig, och om det innebär att han känner att han måste jobba hemma så ska han göra det...

Vi måste bara hitta ett annat sätt att lösa det ekonomiska på. Jag vet bara inte hur :/

Hoppas du har en bra dag.

Kram

2010-04-13 @ 13:47:49
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0