mysig dag..

Var hem till Lotta idag på fika och för att kolla in hennes hundvalpar... såå söta.. Vera fick några pussar av dem!

    

Det var en riktigt trevlig eftermiddag♥ det måste vi göra om snart... tiden går verkligen så fort när man har kul...
Hade tänkt att jag skulle ut och springa idag.. men det blev tyvärr inte av pga regn och snö:(
Men Vera körde lite kvälls gympa inne i stället:

  

<hej och hå!!

Får se om jag kommer i väg i morgon.. får se..
Imorgon bitti ska vi i allafall på babysång sen får vi sen hur resten av dagen ser ut;)

Innan Vera gick och lade sig var det lite lek med pappa:

                               
                                De är så fina ihop, mina älsklingar♥

 


Kommentarer
Postat av: gammelmormor

jag tycker att mamma ska göra om dom där konsterna eller hur Vera?

2010-04-21 @ 21:59:04
Postat av: Anonym

jag tycker att mamma ska göra om dom där konsterna eller hur Vera?

2010-04-21 @ 22:02:28
Postat av: Mamma mina

Godmorgon vännen.Så mysigt med valpar...Hoppas att din dag blir en skön dag..Nu har min prins börjar snurra runt på magen o ryggen o tycker det är jätte skoj så han blir helt trött av det..hihhi..Söta bilder du delar med dig...kram

2010-04-22 @ 08:58:23
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Iza

Kan hon krypa!?

2010-04-22 @ 20:47:52
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0