Som fisken i vattnet..

I går hade vi grillpremiär... det var så gott;)
Idag har vi som alla söndagar varit på babysim.. och Vera älskar att bada.. det syns så tydligt på henne.. hela hon strålar när vi badar.. hon simmar och plaskar och sjunger;) Det är så kul med babysim!!



 kan stå själv... (ialla fall i vatten)

 simma kan jag med.. (med ring)
det är så kul att se henne simma i ring för hon sparkar som bara den med benen och fort fram går det!!

 skönt att flyta..

Efter badet åkte vi till Linköpings GK och slog lite bollar.. okej jag och V tittade mest.. jag slog två utslag.. men vet inte om golf är min grej riktigt.. men duktig var jag;) Men P var ju super duktigt..

                        
                               Väl hemma var det familjemys vila♥ Älskar er så jätte mycket♥



Kommentarer
Postat av: gammelmormor



Vad månde bliva av denna tösabiten som är som en fisk i vattnet.Kram

2010-04-18 @ 20:17:48
Postat av: Marre

Ingen badkruka där inte :) kraam

2010-04-18 @ 21:20:43
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: Linda

Hallå!! Japp vi tänkte gå dit idag med! Så då ses vi där :) kramis

2010-04-19 @ 08:29:04
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh va många fina bilder! Och det sr verkligen jätteroligt ut med babysim!

Jag ser fram emot när det blir dags för oss att ta med lille Skorpan till badhuset :)



Det är konstigt det där med hormonrna och att man kan ha så många motstridiga och konstiga känslor under graviditeten. Men vad härligt att du inte alls känt av den där osäkerheten efter att V kom - nu känner jag lite hopp för framtiden också. Hoppas att det blir lika för mig...

Kram

2010-04-19 @ 15:11:44
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vera brås på sin mamma och mormor älskar vatten

2010-04-19 @ 19:52:20
Postat av: Sofie

Så mysigt det verkar! Måste verkligen ta och anmäla oss på babysim :)



Kram

2010-04-19 @ 21:56:51
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0