söndag.

Idag har vi badat!!

gillar simringen;)

Idag fick vi även börja att träna på att hålla i oss i stången och försöka komma upp på kanten, där av leksaken!

Badet var riktigt skoj idag.

Ute sken solen riktigt mycket, en kanon dag, så efter badet tog vi en promenad till stan hade filmer att lämna tillbaka. Det blev även PREMIÄR för oss på BOSSES.. riktigt gött!!


glass i solen;) det gillar jag!!
Ha en trevlig fortsatt söndag.

                                                                                       


Kommentarer
Postat av: gammelmormor



lilla söta Vera den nya Ester Wiliams kram

2010-04-11 @ 21:21:36
Postat av: Anna

Gud vilken otroligt söt bild på Vera :)



Det vart lite mycket av allt igår för min del :/ Och alla gravidhormoner gör ju sitt till också. Grälade med min sambo igår. Han har bestämt sig för att byta jobb och gå ner nästan 8000 i lön i månaden (efter skatt), trots att vi snart ska ha barn och kommer får en massa nya utgifter. Det känns inte som att det är läge då att gå ner i lön...

Nu är problemet att det finns risk för att jag inte kommer att kunna vara mammaledig :/ Är rädd att vi kommer att gå på knäna ekonomiskt.

Men jag kan ju inte lämna bort Skorpan direkt efter födseln heller... Så jag vet inte hur det blir nu! Jag måste få in pengar för att kompensera sambons jobbyte...

Känns bara jobbigt allting. Det är så mycket nu ändå när förlossningen närmar sig och man är nervös och orolig för det. Det sista som behövs nu är att behöva oroa sig för om vi ska ha råd att försörja barnet också :/ Känns bara så oansvarigt av T att göra på det här viset...

Men gjort är gjort och nu måste jag försöka lösa det hela!

Hoppas allt är bra med dig gumman.

Kram

2010-04-12 @ 09:17:29
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Det går väl sådär med flytten, vet ju inte vart vi ska göra av alla saker så allt står bara mitt i tvrummet :( nej vi kommer inte idag, Elliot hostar så mkt så ja vågar inte.. Nästa vecka hoppas ja vi kan gå iaf :) hur e det med er då? Kramar

2010-04-12 @ 13:47:36
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så mysigt med bad, ser fram emot att bada med Leon :)



Amningen funkar bra. Han äter fortfarande ofta.. varannan timme ibland var tredje. När vi är ute på vift kan det dröja fler timmar för då sover han gott i vagnen. Men på nätterna vill han äta..

Det är okej att han äter ofta på natten bara han sover där emellan och det gör han oftast.

Nu är han förkyld och jag ligger och lyssnar på hans snörvlande andetag hela natten.. Stackars liten.



Kramar

2010-04-12 @ 20:14:57
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0