Today

Sen förmiddag.. det jag har gjort idag är gick upp, jag och V åt frukost.. de andra sov;) Sen klev Peter upp, efter en del tjat av mig;).. sist upp var Filip, en vän till Peter som sov här... de gick och lade sig mycket senare än mig oxå;) haha...
Sen tog jag V och tyzon en promenad i det mindre fina vädret.
Efter det spelade killarna lite tv-spel. (även jag fick testa) och gjorde mig i ordning. Vi åt en snabb lunch och V åt lunch som vanligt;)

Peter och Filip tog med sig Vera nyss och gick och fixa biljetter och sen handla, jag fick diska får lite besök i kväll, så det blir taco... sen ÖLMÄSSA!! Veras farmor kommer och är barnvakt (antar att farfar oxå kommer med;)
Så till alla: HA EN RIKTIGT BRA LÖRDAG!!♥

                      


Kommentarer
Postat av: Helene

oj, ser ju ut som du fått jättelång hår, fint :)

2010-04-11 @ 20:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0