jobbat..

Idag har jag jobbat som sagt;) Men slutade kl 15 och då bar cykeln ned på stan för att ta en fika med Marina.. Det blev på vårt favvo hak EH. Tror att både hon och jag var väldigt trötta i dag... Vi tog en kortis på stan oxå.. kollade in söta barnskor och indiska blev en sväng på h&m oxå.

Jag sov inte mycket i natt för mitt lilla troll sov väldigt dåligt.. lillan då.. så i morse var jag helt slut... så när P och V och T hade åkt, vilade jag i en halvtimme till det var behövligt..
Så det blir nog en tidig kväll i kväll igen;)
Men satte precis på 3:an och det är en film som går.. har sett den förr men den är ok så det kanske blir att jag slö kollar den först;)
Njuter av en vatten melon gör jag ju oxå;)

Ha en bra kväll...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Det är enkelt att fixa!

Gå in i din kodmall och radera dessa 2 rader på varje kodmallsida.



<h1><a href=”${BlogUrl}”>${BlogTitle}</a></h1>

<h2>${BlogDescription}</h2>



Dessa två rader brukar ligga under <div id=”header”>..



Ska inte han med på resan?



kram

2010-08-10 @ 22:08:22
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anki - mamma till Jamie

Ja han tycker att det är supermysigt att bada. Ler och tycker att det är spännande när man tar vatten över kroppen på honom :)



Nej men precis. Då fortsätter jag med att ge honom när han är hungrig då. Visst där är ungefär samma tiden, men känner att det är så ofta nu. Men om jag tar till ersättning så kanske det blir helt annorlunda? Det är värt att testa och se :)



ååh vad gott det lät med vattenmelon :p

2010-08-11 @ 08:22:24
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, jag är en riktig "kaffe-kärring" och älskar allt som har med fika, kakor bak och liknande att göra ( dock försöker jag att inte äta allt för mycke av sötsakerna... ) Så nu pågår bak av förmiddags fika i vårt kök :)

Ha en toppen dag !

2010-08-11 @ 09:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0