Lördag kväll

Idag har jag jobbat!
Nu har det börjat regna...:) det gör mig inget vi ska ha mys kväll hemma och titta på stjärnor som dansar (dansfeber).. Och till det ska vi äta toaco-paj.. dock skulle jag vilja ha ett glas vin till det.. men man kan inte få allt man vill.

I går efter jobbet åkte jag till stan på "mamma-träff" utan barn. Vi mammor hade en barn fri träff, vi var på Riva och tog nåt glas vin, sen gick vi en sväng in på harry´s och svängde våra lurviga. Jag gick när det började komma massor av folk, man kan väl säga att jag var i det stadiet där man ska välja om man ska gå all in och då dricka mer eller om jag skulle cykla hem... så jag cyklade hem, men jag hade jätte trevligt och det var så kul att DANSA.. måste göra om det snart.. när jag inte jobbar dagen efter.. Sen har man ju en morgon pigg donna som ska upp vid kvart i 6 på morgonen så det måste man orka.

Nu till nåt annat V kan numera resa sig själv upp utan stöd, hon gjorde det igår, hon kom på "knepet".. så nu går det undan, hon kunde sen tidigare gå lite.. men nu går det verkligen undan, när an kan gå några steg från var än man är. Innan hon lärde sig utan nåt i handen kunde hon resa sig med någon sak i handen som stöd, eller som hon kunde ha som hjälp.

nu har jag haft en natti, natti paus och nu äter jag ..
blir nog mer uppdatering i morgon..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0