lördag kväll..

Jobba gick bra, det var dock inte så mycket folk.. så i morgon kom och HANDLA!!
Efter jobbet var vi en sväng ned till stan, det är ju stadsfesten här, och så fanns det ett litet tivoli. Så vi gick ned och mötte upp Filip med familj.. de hade med sin lilla som åkte karusell.. V fick titta på... Peter vann en liten nalle åt henne så hon blev glad... Sen vann han även CHOKLAD så jag blev glad!! Även Peter blev super glad för det:)

Schweizer nöt... våran favvo;)

När jag ikväll skulle sätta på blöjan på Vera märkte jag att vi hade köpt fel vi hade köpt "vanliga" blöjor i stället för up and go.. det har vi inte haft på väldigt länge.. men i alla fall. jag satte på henne den "vanliga" blöjan och hon började dra i den i fram och gnälla, när hon sen stod drog hon i den i bak och gnällde.. hon gillade verkligen inte den och var ledsen och ville ta av den.. sån tur så hade vi några extra up and go i väskan så vi testade sätta på henne en sån i stället och inte ett ljud... Att de märker så tydligt skillnad på blöjor!! Vi ska testa en "vanlig" blöja i morgon med får se vad hon säger.. Men vill hon ej ha den då, så slipper hon..
Nu ska jag mysa med grabben min i soffan och äta lite choklad;)
Ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: mamma mindy

Det var inget litet choklad...:) Gullig bild...Det blev en hel dag på stan sen var vi på skansen och tittade på nordiska djur och mös på skansen sen blev det vasa museet och sen promenerade vi jätte mycket..Var bara där över några dagar så man han inte mer allt som man ville..men det kommer fler gånger som man kommer resa upp där..kram

2010-08-21 @ 20:55:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åååh så gott! Godaste choklade ju :) Jag vann ju Toblerone för ett tag sen. Också helt okej :) mums!



Tack för tårtkommentaren :)

2010-08-21 @ 21:34:59
URL: http://jagmigmnmitt.blogg.se/
Postat av: Anna-Gravid

Härligt med fler som gillar hösten! :-)



Åååå va gott med choklad!!



Haft en bra helg so far?

2010-08-21 @ 21:36:06
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: mamsen

Tänk på vikten snart ska du ju gå i baddräkt Spar chokladen till mig .Puss

2010-08-22 @ 18:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0