Måndag.. ny vecka har börjat!!

Idag började Peter jobba igen.. Vår väckarklocka ringde i morse kl kvart i 6.. ååhh såå skönt.. el inte. Sen fick vi väcka lilla sessan, som förövrigt har sovit hela natten.. så jag fick sova, duktig flicka.♥
Vera fick spendera hela dagen hos farmor och farfar, tror att det varit full rulle hela dagen och dit ska hon imorgon med;)
Hoppas att hon sover lika bra i natt som hon gjorde igår.
Jag har oxå jobbat idag... och ska jobba i morgon med.
                         
Kartongen igen... Hon älskar sin kartong... en riktigt billig leksak.. kan vara i den och sitta på den.. kan flytta den..
och
                                
Tyzon kan stå på den;)
Blir nog att vi knoppar tidigt i kväll.. inte mycket på tv idag, JA, vi tittar på bingolotto utan att ha LOTTER... PHHUU
Har man blivit gammal?!?

Jag idag:
                                
Ett plus idag var att jag kunde cykla både fram och tillbaka till jobbet utan att det regnade på mig;)
ibland ska man ha tur...

Puss och god natt♥

Kommentarer
Postat av: Marina

Sötaste Vera och sin superfina mamma <3 ses imorn! puss o kraam

2010-08-09 @ 21:26:55
URL: http://marre10.blogspot.com
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja det här med bloggdesign är ju inte alltid så lätt. Himla mycket pill och koder hit och dit.



Men jag tycker bloggen din ser bra ut ja, kan inte se nå knas?



Ska mannen din blogga när ni är i thailand eller vad menar du?



Kram

2010-08-09 @ 22:44:26
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Fröken M

jajjemen, så nu ska jag bara lära mig hur telefonen funkar. ( det är inte det lättaste att byta från en vanlig telefon (sonyericsson) till ett tekniskt kraftpaket (iphone) !? )

2010-08-10 @ 08:50:00
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Anki - mamma till Jamie

Joda, jag försöker att amma och håller tummarna för var gång att han ska vara nöjd. Men ikke. Jag brukar byta bröst ja, men det hjälper inte så där värst mycket. Mätt blir han ju inte :( Får ta och ge ersättningen som ett kompliment. Men ska jag ge det direkt efter amingen då, så att han blir mätt? Eller ska jag ge det vissa tidpunkter på dagen och amma han de andra?



Vad tycker du?

tack för dig svar vännen!

Kram

2010-08-10 @ 09:19:14
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0