oj, nu var det ett tag sen..:)

Min familj har varit här, med det menas mamma, Emmy och Rasmus bara Iza som saknades.. Vad är det mer som har hänt.. jo, jag har jobbat. ;)
Mamma och de kom tor kväll och på fredag gick vi och käkade lunch buffé och sen köpte vi med oss fika hem. De åkte hem vid 19.00 Emmy var tvugen att vara hemma så att hon fick sova 9 timmar innan hon skulle upp och ha innebandy träningsläger.
  mormor leker med Vera♥

 Emmy så fin på bild;)
 Trot eller ej men Vera har satt sig i vagnen frivilligt!! Sötisarna♥ Kusinerna busar med varandra som bara den... Så roligt det var att ha de här. När de åkte så cyklade jag ned på stan för after work... fast det blev pree-work för mig.. det blev någon öl och ett glas vin.. hade super trevligt och guud såå jag skrattade..

Sen har Vera fått en så fin ryggsäck av sin farmor och farfar och jätte fina skor av Mats som precis har kommit hem efter 6 månaders resande;)

Imorgon åker vi till Stockhoöm för att fixa visum och sen åker vi hem till syrran och sover där, på tisdag blir det grönan med familjen;O ska bli jätte kul!!

Nu ska jag sova!!


Kommentarer
Postat av: lisa

är ni i uppsala??hör av dig om du kan och hinner ses!!kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0