onsdag kväll

Nu har jag jobbat hela dagen:) först var det morgonmöte sen jobbade jag kväll, så det blev en heldag på jobbet. Med en paus på någon timme då jag fokade med Marina och Lotta och en liten:)
Har inte uppdaterat på ett tag, men har inte haft tid. I måndags kom min mamma hit, hon var barnvakt åt Vera mån och tis. Så skönt och kul att mamma var här, hon lagade mat åt oss;)
Även Iza kom förbi en stund.
I morgon är jag ledig, ska bli skönt... undrar bara vad vi ska hitta på...
Några förslag? jag är lite förkyld dock:(


Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Okej..Men då har du iaf en skön ledig morgondag att se fram emot! :-)



Det tror jag med..Men inte mig emot! :-)



kramen

2010-08-25 @ 22:24:50
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anonym

skönt med en ledig dag !! Passa på att ta en långpromeenad, läs lite i en bok, fika en massa och bara mys !! Hoppas det blir en toppen dag :) kram

2010-08-26 @ 09:29:01
Postat av: Fröken M

och det där var från mig ;)

2010-08-26 @ 09:29:42
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0