Torsdag

Dagen började vid ca 5.30 då ville inte Vera sova mer, så försökte få henne somna om tills kl var 5.50 då Peters väckar klocka ringde. Så vi klev upp inte långt efter, så vi hann vinka hej då till Peter.
Till frukost gjorde jag en stor CHAI-latte till mig, det förtjänade jag och det var så gott, njöt verkligen.
Vera fick som vanligt havregrynsgröt med banan och macka och lite mjölk till.
Sen tog vi en tidig förmiddagslur.
Jag var tvugen att gå till vårdcentralen i dag för att kolla mina levaxin värden. Efter det gick vi ned på stan där vi mötte upp Linda och hennes son elliot. Det blev en fika på EH och barnen fick mat, sen var planen att vi skulle till parken och leka, men det gick inte för det började spöregna, så vi kollade runt lite i affärerna och sen satte vi oss igen för mellis;)
Det var en riktigt trevlig dag! Tackar..
När vi var på väg hem ringde jag Peter för att kolla var han var, och då skulle han gå på tåget, så vi gick för att möta honom.. Vi hann vinka till ett antal människor (VERA alltså) sen prata med en liten tjej + kolla in tågen..
På vägen hem fick vera åka lite cykel:




I kväll har V gått massor, och vi har lekt som bara den, plus att vi har badat.. så nu hoppas vi på sov morgon i morgon... ska jobba en stund i morgon kväll oxå..

Kram

Kommentarer
Postat av: gamelmormor



Det blir nog en cirkusartist av Vera Puss Kram

2010-08-19 @ 22:05:04
Postat av: gamelmormor



Det blir nog en cirkusartist av Vera puss kram

2010-08-19 @ 22:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0