Torsdag..ledig

Idag har jag som sagt varit ledig. Men det är verkligen ett heltidsjobb att ta hand om småttingar.. speciellt nuj när det är full fart hela tiden.. På förmiddagen idag var det playdate det var mamma gänget med barnen som träffades... tänk att våra små snart är 1 år... tiden har gått så fort. Vi konstaterade idag när vi träffades att det var exakt ett år sen vi träffades första gången.. och då hade vi alla stora magar:)
Vi var hemma hos Anna och Ebba. Det blev full fart på en gång. Vi var 5 mammor och 5 barn och sen kom en pappa med;) Vera kröp fram till alla barn och gav dem en kram det första hon gjorde.. ganska otippat men väldigt sött att se..
Det var riktigt trevligt och jag tror våra små tyckte att det var riktigt skoj.

Vera var riktigt trött när vi gick därifrån och somnade på vägen hem.. när vi kom hem kunde jag lyfta över henne från vagnen till sängen utan problem..
På efter middagen blev det full fart igen, så vi var tvugna att gå ut en stund.. tog med hennes gå vagn så hon fick springa barfota i gräset lite.. det gillades. Ikväll har hon varit super trött.


Jag gav mig ut på en liten jogging tur i kväll.. första gången på väldigt länge.. så det blir ingen stor satsning för mig på tjejmilen... tycker att det alltid är såhär för mig.. jag var duktig i början av sommaren och joggade två gånger i veckan.. men sen efter midsommar så la jag bara av.. sen har jag inte kommit igång igen.. känns som varje gång jag tar ett steg framåt i tränings väg så på nåt sätt hamnar jag sen tre steg bak bara pga min lathet:(
Mår piss när jag inte tränar ändå kommer jag ej ut...
Vad är det för fel!!
Men nu mår jag kanon efter turen i kväll... ska glädjas åt den..

Puss

Kommentarer
Postat av: Iza

Men eller hur, man har inte diciplin nog att gå ut varje dag. och tappar man det en gång då kommer det inte tillbaka. förstår inte hur länge man måste hålla på för att det ska bli "kul" ?



Sv: jag pratade med dem, vet dock ej inte hur det kommer bli..

2010-08-13 @ 13:41:33
Postat av: Marina

Saknar dig vännen min <3 Jag förstår inte heller varför motivationen ALLTID ska ta slut efter ett par veckor! Konstigt det där.. hade bäst..kraam

2010-08-13 @ 21:18:26
URL: http://marre10.blogspot.com
Postat av: Anki - mamma till Jamie

Ja okej :) Kall oj se där. Ja, tänkte att det lät skumt att man skulle koka upp vattnet var gång. Tar ju sådan tid innan det svalnar igen. Skumt att det inte går att kommentera mitt senaste inlägg? :S Hmm.



Ne vi bor faktiskt i Borås. Så ni bor i Linköping :) Mysigt!



Kram!

2010-08-14 @ 20:41:02
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Postat av: Anki - mamma till Jamie

Det är helt underbart när de skrattar :D <3

2010-08-15 @ 20:43:07
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0