Veckan som varit...

I veckan som varit har jag jobbat;) Det har hänt massa roliga saker... börjar med att LINA var här, (en vän från Uppsala) det var super trevligt. Vera fick en present av henne, det var en body en klänning och en gosehund.. jätte fint och jätte snällt. 
 Jag och Marina tog en fika bara hon och jag.. riktigt mysigt. (vi var barnfria, det behövs ibland)
I fredag jobbade jag först, sen åkte jag och V till Marina och Kim och A för fika, där var även Sandra och Emilio, det var super trevligt, har inte sett dem på super länge.. och Emilio hade blivit så stor. Nu har vi sagt att vi ska ta en fika snart igen... och den här gången ska vi verkligen det!!
Lördag bestod oxå av jobb, men jag gick tidigare för att det var så lugnt, vi skulle ändå åka bort. Vi var till Kalle och Patrice och Melvin, och åt och drack gött. Vera och Melvin fann varandra och lekte massor.. Det blev nog bara en allvarlig dragkamp=) Så kul att se. Det var så trevligt så det blev att vi stannade där över natten. Så vi kom hem idag på förmiddagen. Så idag har vi packat ned lägenheten, alla hyllor i vardagsrummet är nere och över skåpen i köket är klart... fasen vad skit man har.. Vera ville oxå packa... eller leka;)


Hon packade ned sig själv;) Gumman i lådan, gumman i lådan, sover du? kokar du kaffe? klappar du katten? gumman i lådan kom fram!!

Sen... JAG KOM IN!! Jag kom in på spädbarnspsykologin.. kursen jag sökt... ska bli såå kul. Är laddad nu.
Peters semester är nu slut och han börjar jobba imorgon. Så Vera ska vara hos Peters föräldrar.
Jag tycker synd om de som har haft sem de här veckorna... inge bra väder att vara ute och vara i..
Men, men säger bara Svensk sommar.

Tror inte jag har missat nåt nu.. jo, mamma och J-å har prem bokat resa till oss i Thai ska bli så skoj;)

Puss och kram// Mickan

Kommentarer
Postat av: Linda

Men gud va kul att du kom in. Grattis!!

Nu är det fasiken inte långt kvar till ni åker ju, hur e det med nervositeten? :)

T har en veckas semester kvar o sen blir allt som vanligt igen här, hinner ni så skulle det vara kul att ses då?

Kramisar

2010-08-08 @ 20:21:39
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: fam. Andersson - Lindblad

gud va kul att du kom in på kursen du ville gå! =) Ja jisses lilla Svea går som tusan nu :) Jätte gulligt, Vera har blivit stor hon med :D Och super söt =) Kram

2010-08-08 @ 20:45:39
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Anna - Gravid ♥

Tack! jag kände för nåt nytt så så fick det bli! Ser att du också gjort om här.. Fint! :-)



Kul att du orkade läsa! :-) Gör listan du med vet ja!



Spädbarnspsykologi..Lät himla intressant! Grattis till att du kom in!



kram



2010-08-08 @ 20:55:04
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anki - mamma till Jamie

Ja enligt doktorn så var det denna som han har råkat ut för. Ja din design blev verkligen supersnygg! :) Kul med lite nytt ibland också :P



Vad söt hon är! :)

Kram

2010-08-08 @ 21:14:58
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅHH grattis, låter jättespännande! får du lära oss ett o annat sen =) har du pratat med marina om tis?

2010-08-08 @ 22:02:14
URL: http://sandradrull.blogg se
Postat av: Fröken M

Sängkläderna i vår säng köpte jag på hemtex förra sommaren och viggos hittade jag faktiskt för en billig peng på ullared förra helgen ! Det var egentlien inte meningen att det skulle matcha, men jag är lite halv pedantisk av mig så jag tyckte det var kul att det gjorde det =) Haha... mannen tycker ingen film jag väljer är bra, men brukar "offra" sig ibland ändå för att jag ser så mycke krigsfilmer som han väljer ;) kram

2010-08-09 @ 09:26:09
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Åsa F

Grattis!!! Låter kul. Snart börjar det stora äventyret.... =)

2010-08-09 @ 14:25:11
Postat av: Helene

GRATTIS! Ska du alltså läsa på distans från Thailand? kram

2010-08-09 @ 21:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0