Dricker en kopp kaffe och njuter...

Igår var det strand häng, fast innan det var jag och Malin ute och sprang längst hela stranden, gött.. Sen var vi på stranden tills eftermiddagen och det började mulna på, vi hann precis för sen kom regnet!!
I dag joggade vi till gymmet och sen körde vi ett pass, sen kom P och hämtade oss, sen var det beachen igen.. gäller att passa på nu när det är fint väder..
och angående kaffet så har jag haft uppehåll ett tag, men nu när jag dricker igen, undrar jag varför..
En sak som är panik: MINA JEANS SHORTS ÄR BORTA!!! Tvätt-tanten har slarvat bort dem... fan säger jag bara, för jag hade bara två par med mig! försökt hitta nya, men de som finns här är "för" korta och vanliga jeans för avklippning finns inte heller!!
Nu Vaknade snuttan, så nu ska vi kramas lite!

Kommentarer
Postat av: Kais



Köp vanliga shorts,Kan du skicka er adress till mig jag hittar den inte.Ha en bra dag puss Kram till alla tre.

2010-12-15 @ 11:29:34
Postat av: mormor



köp en annan sort dom ligger kanske under sängen.

kan du skicka din adress igen till mig kan inte hitta lappen som jag skrev på.Ha en skön dag kram

2010-12-15 @ 12:46:37
Postat av: sandra

inget kaffe?...Gravid eller?? =)



hoppas ni har det bra! kram!

2010-12-15 @ 15:46:45
Postat av: Linda

Mina föräldrars ena hund fick fara till himlen igår.. Gick jätte fort så de kom så plötsligt, har skrivit om de på bloggen..



Hoppas allt e bra med er! Kramisar

2010-12-15 @ 22:05:45
URL: http://brincken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0