Veckan!!!

I onsdags kom äntligen den efterlängtade solen... sen har det varit strand häng för oss;) På onsdags kväll var vi ut och käkade på Klapa klum och vi tog lite "roliga" fina bilder.
kortet som hamnar i familjealbumet!
Härlig solnedgång!!
läckert!!
Vi gick dock hem tidigare än resten för Vera var super trött och fick ingen ro, men det var trevligt.
Torsdagen hängde vi oxå på standen, man passar på att supa in varenda solstråle man kan;)
På eftermiddagen/kvällen gick jag och M på yoga, det var riktigt kul och spännande.. gjorde och klarade av saker jag aldrig gjort förut.. tex stå på huvudet;)
Efter yogan och vår härliga middag hemma så vankades det jul fika hos, M,J,I och I.. gott med te, lussekatter och pepparkakor. Vi hade tända ljus och drömde för en kort sekund att snön föll utanför fönstret.
Det var riktigt mysigt.
Peter började tyvärr att bli dålig i går kväll, så idag var han hemma med magont och feber, så jag och Vera fick gå till stranden själva. Det funkade jätte bra. Sen kom D, M och Wilma ned till stranden med, så V och W lekte massor.
Här spanar tjejerna på en kille som stod vid sidan med sin mamma.. så då fick jag ingen uppmärksamhet.
Det var två trötta tjejer som sen på eftermiddagen åkte hem efter en dag på stranden.
Nu i kväll var jag och Vera ut och åt med familjen Devinger/ Pehrsson, det ar mysigt, dock var maten lite mer "lunch" mat men för min del helt ok. Straxt innan vi skulle gå från stället sträckte sig Vera mot Johan och gick så gärna till honom.. Så har Vera aldrig gjort mot någon förut.. och absolut inte om varit med. Sen när hon kom till mig ville hon tillbaka till honom. Samma när vi satte oss i taxin, då satt hon i mitt knä först, sen sträckte hon sig mot Johan och ville sitta där, och givetvis fick hon det. Samma sak när vi klev av taxin och vi var på väg hem. Så de tog med sig Vera och jag gick in för att kolla till Peter, sen gick vi båda över för att hämta henne.. Då var det oxå J så gällde. Om I jagade henne sprang hon till J i stället för mig. Och när vi skulle gå ville hon inte följa med, och verkligen klamra sig fast runt halsen på J. Det är den första gången hon blir så! Kul att se, fast man blir ändå lite förvånad när det händer.. om ni förstår vad jag menar:)
Nu kallar sängen..
Ha en bra fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: Liw

Jätte fina kort på solnedgången! blir nog kanonsnyggt på väggen :-)

Vad härligt med sol, här är det "bara" -17 idag ;-)

kram

2010-12-10 @ 16:17:13
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Emmeli

Vilka super fina bilder!

Kan tänka mig det, speciellt Patong, det är ju där allt händer på Phuket om man säger så :P Där vi bodde var det ju ändå lugnt.

Gud så underbart! Skulle verkligen vilja byta plats med er. Solen har tittat fram idag men det har legat kring -17. Kram

2010-12-10 @ 19:55:04
URL: http://emmelih.blogg.se/
Postat av: Marina

Jättefina bilder!!! Du anar inte hur mkt jag saknar Er, helt galet mkt! Varje gång ja åker förbi abisko kollar ja upp i er lägenhet :( måste prata snart ju... är ledig på sön kanske kan snacka lite då! hade bäst vännen! kraaaaaaaaaaaaam

2010-12-10 @ 20:25:54
URL: http://marre10.blogspot.com
Postat av: Johanna björklund

Ooooh gulle fjunis Vera så stor du börjar bli...=)....kom på att ja måste ju skriva en kommentar då o då...så du vet att vi följer er...jätte rolig läsning!!!

kramar Johanna o Wilma =)

2010-12-10 @ 21:56:19
Postat av: Iza

^Åh,på fotot på Peter och vera i solnegången ser det ut som att vera kommer från himlen ( solen ) ner till honom! fint! Hälsa Peter krya på sig.

2010-12-11 @ 11:05:57
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Älskar fotot i solnedgången, så fint!

skönt att ni fått lite sol igen, strandhäng låter ju inte alls tokigt ;)

ha en mysig helg!! kramar

2010-12-11 @ 14:18:53
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Kais



Hejsan såg du att jag gratulerade dig på Anna dagen?Ha det så bra där i solen här sitter jag och fryser.puss kram

2010-12-11 @ 20:34:28
Postat av: RUTH

Ett försenat Grattis



ANNA-DAGEN

2010-12-12 @ 02:16:34
Postat av: Marina

Hej söt! Har fullt upp idag, grannarna kommer över på fika så nu måste vi städa lite :P sen i em kommer min bror o mina föräldrar hit, vi ska tapetsera om i vardagsrummet men får jag nån tid över går jag in på skype och ser om du är där! ha en bra dag! Kraam

2010-12-12 @ 07:47:58
URL: http://marre10.blogspot.com
Postat av: Carro

Vad fina bilder!! =) Kram på er

2010-12-13 @ 15:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0